Tuesday, October 11, 2011

"Jeg sku`ha`gået til Louis Nielsen"

Status denne tirsdag aften er som følger: Ole og Darleen slanger sig på sofaen(for en gangs skyld vil de begge nok påstå), jeg er totalt kørt ud på et sidespor med hensyn til overskud af nogen som helst art. Så ikke engang brokke mig over manglende siddeplads på divaneseren gider jeg.

Vejret er også noget møg, blæsende og halvmørkt, så genboens irriterende udendørslys kan forventes tændt hvert øjeblik.

En hovedpine har været under opsejling hele arbejdsdagen, der blev lidt længere end forventet. Hvornår lærer jeg, at lade mit arbejde sejle sin egen sø og så ellers give pokker i andres behov?

Aftenens tv.-program er generelt heller ikke noget at råbe hurra for. Der står LANDSKAMP over det hele. Jeg kan måske snige mig til at se lidt Luksusfælde i pausen, men selv det program er efter et par sæsoner også blevet ret forudsigeligt. Jeg gider faktisk ikke engang blive forarget over et overforbrug på 5ooo til mærketøj og orderne: "Ja, det er da mange penge. Det kan vi godt se nu."

Jeg kan i hvert fald godt se, at de negative briller er kommet i brug og at et brilleskift garanteret vil gøre underværker.

Men hvor pokker har jeg nu lagt dem. IH ALTSÅ!

No comments: