Saturday, February 12, 2011

Det er i dag et vejr......

Jeg føler, lidt af min rengøringsvanvid er begyndt at røre på sig.For solen strømmer ind ad vinduet og afslører Katten Darleens poteaftryk på ruden. Hun elsker at ligge i vindueskarmen, hvor radiatoren giver varme nedefra og hun selv har udsyn til havens fugle.Her er det så, at poteaftrykkene kommer ind. Darleen tror fejlagtig, at hun er storvildtsjæger og kratter på ruden for at fange fuglene.
Måske skal jeg nedjustere mine ambitioner en smule, jeg har jo trods alt være sygemeldt i en uge med en iskiasnerve, der drillede. Godt nok kan jeg nu holde smerterne i skak, men ligefrem begynde forårsrengøringen er nok ikke smart. Nej poteaftrykkene må forsat indgå som vinduesdekoration, der imod sværger jeg død over stuens nullermænd. Men først vil jeg lige tage endnu en kop kaffe, måske strikke endnu en omgang, nullermændene render jo ingen steder.

Strik-Marie

No comments: