Saturday, February 12, 2011

Garnet er altid billigere et andet sted:)

Det er jo helt fantastisk det her. Vupti, lidt on/off med knapper osv. og så har jeg lidt vand i baggrunden. Ja, ja der skal ikke meget til for at begejstre en nybegynder, som mig:)

På strikke/garn fronten er der sket både gode og mindre gode ting.(godt jeg ikke pt. har større problemer) Ole, min bedre halvdel smuttede indenfor hos den lokale( og eneste) garnforretning i Slagelse. Jeg havde udstyret ham med en seddel, hvorpå der stod hvilken rundpind(størrelse, længde og mærke), han skulle købe. Så jeg var fuld af fortrøstning, jeg skulle helt sikkert nok få fat på den der rundpind, så jeg kunne komme videre med projekt " Tunika fra Garnstudio".
Jeg var da også rigtig glad, da han stolt rakte mig den rigtige rundpind, men knap så glad blev jeg, da han   fortalte mig  om "Strikkedillens" udsalg. "De har minus 30 til 67% ", sagde han og begyndte at lægge varer på plads. "Men helt ærligt, der var ikke ret meget garn", sagde han så henkastet og hældte kattemad op til Darleen.

Problemet er ikke lidt eller meget garn, jeg skulle helt sikkert nok have fundet noget. Nej det egentlige problem er, at jeg ikke har nogen penge med påskriften GARN.
Så nu sidder jeg her med rundpind i den rigtige størrelse og drømmer om alt det garn til billige penge, der gik min næse forbi.
Strik-Marie

1 comment:

Joan said...

Hi hi ja garn kan man altid bruge og det var da godt nok noget af et tilbud,er sikker på,at der altid havde været noget,der kunne bruges. :-)