Tuesday, June 14, 2011

Jagten

Som den opmærksomme læser måske har opdaget, har jeg ændret navnet på min blog til "Fru Sauer`s blog"!
Årsagen er, at jeg ind imellem bliver lidt træt af det almindelige og velkendte. Dertil skal lægges, at jeg via min læsning af andre blogs støder på eksotiske navne som : "Hvor kragerne vender og livet begynder", "Smukblog-Musik og bøgetræer", Sssh-don`t say a word".
 Derfor den skiften frem og tilbage både med navn og layout. Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at jagten på det gode navn endnu ikke er slut.

Noget jeg dog har afsluttet i dag, er spekulationen om, hvorvidt jeg skulle bestille garn hos "Rasmilla.dk".
Som en kat om den varme grød, har jeg i flere måneder lusket rundt på siden. Men i dag besluttede jeg så, at jeg ikke kunne holde ferie med god samvittighed uden først at bestille garn til en lækker trøje med falske snoninger.

Min gode samvittighed fik Ole hurtigt væk med orderne: "Nå nej, du har da snart heller ikke mere garn. Du skulle jo nødig stå og mangle til en regnvejrsdag."

Hmm, måske skal jeg skifte navnet endnu en gang og kalde bloggen "Min dårlige samvittighed"

No comments: